Mamzelle_Merve57 Doğum sonrası korse kullanıp ben çok memnunum deyip tavsiye edeceğiniz korse var mı acaba ??
Mlkhrn Mamzelle_Merve57 ben pentinin premium şort korsesini kullanıyorum. Memnunun. Daha önce yine pentinin seamless olanını kullandım ondan çok memnun değildim.
Mamzelle_Merve57 MiDo ben de normal doğum yaptım ama hiç danışmamıştım açıkçası. neden önermedi ki acaba sordunuz mu
MiDo Mamzelle_Merve57 direk sorar sormaz bana sakın haaa dedi . Vücut kendini toplar dedi bende kendisine çok güveniyorum süreci çok güzel takip etti . 3.5 aylık oldu ben doğum yapalı ama hala karnımda bi boşluk hissi var sanki değişik Ya
Zehraasya Mamzelle_Merve57 2 aylik bebeg 30 kiloya yakin aldm binay snra taktim korseyi ama onn oncesinde dgumdan snraki gun norml fıtık korsesi takmstim suan kalam 8 kilo fazlam var gobegi hemn toparliyo sekillendiryo
Mamzelle_Merve57 MiDo Allah hayırla büyütmek nasip etsin inşallah hayırlı olsun 😊🧸 benmde 4 günlk de, korse kullanmayı düşünmüştüm.