PelinByrktr O kadar çok stoklamışım ki bebeğim büyüdü elimde kaldı. 5 paket 27li bez var elimde. Bebeğimle kargoya gitme imkanım o yüzden elden alabilecek birisi olursa çok iyi olur. Gordion avm yakınında oturuyorum. Paketi 25tl
sarmaliklahana PelinByrktr Bende 15 gündür satamadım burdan ya stok mağduruyum 🥴 Sleepy extra 4 numara külot bez satıyorum 212 adet 200 TL ⭐
PelinByrktr Tombikdonerartikcokpahali tabi ki bebeğim şu an uyuyor onun odasında bezler uyansın hemen paylaşacağım ☺️
PelinByrktr Eminos geceleri prima gündüzleri sleepy kullanıyorum, primada da 4 numaradayız şu an ama onlar daha büyük. Ben biraz büyük bez takıyorum bacaklarını sıkıyor o yüzden sleepy. Oğlum 4 aylık 8200gr biraz tombik bacakları. Kullanamadım sözün özü.