Asilahmet
Tereyağ ile ilgili bir fikrim yok canım 🤷🏻♀️ denemekten zarar gelmez ama 😊
benim tarifim ;
1 paketin yarısı yaş maya
1 tatlı kaşığı şeker
1 çay kaşığı tuz
1 yumurta (sadece akı,sarısı üzerine sür)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı hafif ılık süt
3 buçuk su bardağı Un
Yaş mayanın yarısını kaba koy üzerine şeker at ve erimesini bekle sonra bütün malzemeleri tarife göre koyun ve hafif ılık süt koyup elinizle iyice karıştırın sonra 3 buçuk su bardağı un koyun kulak memesi kıvamına gelecek şekilde yumurun , sonra tepsilere peynirli kaşarlı sade nasıl yapmak isterseniz hazırlayın ve 200 derece önceden ısıtılmış fırına koyun dakikası için birşey söyleyemeyeceğim çünkü her fırın farklı takipli bir şekilde size kalmış 🙏
Afiyet olsun 🌸