Kızlar herkese merhaba, bebeğinizin emziklerini ne kadar da bir değiştiriyorsunuz? Biz 6 aylık olduk aventin 6-18 emziklerine bakıyordum ama yorumlarda bebeklerin kabul etmeyebileceğini okudum kararsız kaldım. Bazı doktorlar 0-6 aylığa devam edebilirsiniz diyormuş ama diş damak gelişimine bi zararı olur mu bilemedim. Sevmezse diye 6-18liği boşuna almak istemiyorum, 0-6 ay olanlardan alıp değiştirmek istiyorum ama emin olamadım. Siz bu konuda deneyimlerinizi paylaşır mısınız?☺️