Yardımınıza ihtiyacım var.. eşimin 15 Ocak doğum günü. 2 aylık oğlumuz var. O 3 sene önce kendi doğum gününde benim en güzel hediyem sensin diyerek evlenme teklifi etmişti. Onun üstünde onun kadar anlamlı bir hediye bulamadım birdaha. Eşim bir mağazada yönetici. Sürekli gömlek giyiyor ama gömlek yada saat hediye almak bana anlamsız geliyor. Çok fazla gömleği ve saati zaten var. Ne hediye alsam bilemedim. Öylesine geçirmek de istemiyorum açıkcası. Bana fikir verseniz?