[silindi] Merhaba, kızım 3 aylık hemoanjimu var. Doktor bir süre izleyelim dedi. Başına gelen var mı ? Nasıl bşr yol izlendi ?
Nik_mik_yok [silindi] Bizde vardı takip edin dediler bişey yapılmadı . Büyüdükçe düzeldi şuan 20 aylık