Merhabalar. Bebeğim şu anda 3,5 aylık. Atak haftasındayız aynı zamanda da diş çıkarmaya başladı çok huysuz gece kaç kere kalktığımı sayamıyorum Bile :( Sizce uyku eğitimini dişini çıkardıktan sonra 4. Ayda mı vermeye başlasam? Bir de çıkacak olan diş gözüküyor tahmini ne zaman patlar? Deneyimli annelerden yorum bekliyorum 🙏🏻