Arkadaşlar bebelac mama kullananlar şu an en uygun Carrefour sa da haberiniz olsun yakınınızda var sa hemen gidin zamlanmadan alın
500gramı
şok 101 filan hepsinde 75 lira olmuş
carrefour da 60 lira
Bebelac gol 150 heryerde orda 125 den aldım bu gün iki kutu