Uzndidem ya bende bıktım artık 8 aylığız ek gıda yerken önlükler de leke kalıyo dün kendim kaynar suya kıyaftleri beklettim sabunla çitiledim yok bana mısın demiyo gitmiyo ya kıyafetlerimiz yeni ama leke var hepsinde çok kötü pasaklı bebekler gbi dolaşıyo makinamda profilo zaten kötü bi marka oda hiç çıkartmıyo bebek bölümü var 2 saat 60 derece leke falan çıkartmıyo bende çözüm arıyorum