Saremmbugra Kızlar oğlum 10 günlük gün içinde ağlamıyor hiç banyo yaparken ağlıyor sadece emiyor mama yiyor yatıyor acaba bi sıkıntısımı var sizlerinki nasıl çevrem çok tedirgin etti beni niye hiç ağlamıyor diye kendi kendine mırıldanıyor ama
lgsya Saremmbugra neguzel demekkı mutlu bır bebek . Oglumda oyleydı aglamazdı agladıgı cok nadır olmuştur oyuzden hep derım oglum benı hıc uzmedı dıye aglayarak
NinovaLemi Saremmbugra benim bebegimde öyle hatta en fazla miziklaniyordu hafif hafif ağlamayı bilmiyor bu diyorduk. 20. Günden sonra gaz sancisiyla beraber feryat figan bağırmaya ağlamaya başladı 😂 yine genel olarak ağlamıyor en fazla mizmizlaniyor. Yapısı öyle demek ki bebeğin kafanıza takmayın. Hem 40ı çıkınca da çok değişiyorlar
Lulemom Saremmbugra benimki 4 aylık toplasan 10 kere anca ağlamıştır bu zamana kadar. Oda ya çok acıkmıştır ya da canı yanıyodur. Uykusu geldiğinde mızırdanır sadece. Ne güzel şanslıyız bence 😄 sakin bebeğimiz var daha ne 😄
Annekizz Saremmbugra Bebeğimde öyleyidi sadece mızırdardı bişey istediği zaman 3-4 aydan sonra başladı ağlamaya 🥰