gulapikk Vallahi benim de param var ama TL adı altında değer kaybediyor. Sattık arabayı yenisini alacağız diye 15 gün içinde herşey yalan oldu. Araba fiyatları 2 ye katlandı. Bizde dolara yatırıyoruz başka çaremiz yok. Merkez Bankası falan hikaye. Bu saatten sonra ne yaparlarsa yapsınlar hiç birşeyi duzeltemicekleri için insanlar kendi geleceğini parasını düşünmek zorunda. Herşeye zam, ona zam buna zam ses çıkarılmıo ama insanlar parasını dolara yatırınca sizin yüzünüzden zam oluyor şöyle böyle. Eğer ülkenin başındaki devket büyükleri kendi ulkesinin adamına imkan verip üretmeyi, çoğaltmayi fabrikaları çoğaltıp kendi icimizde alım satım yapsaydik şuan ülke bu kadar kötü durumda olmazdi. Dolara kadar daha çok şey var.