Çocukların boyunda, gelişiminde genetiğin yanında beslenmenin oranı kaçtır bilen var mı? Kızım 2 yaşında boyu persentile göre yüzde 95′in üzerinde. Kızımı sadece 4 ay emzirebildim. Bu da hep içimde kalan bir şey olacak. Onun dışında beslenmesine çok dikkat ettim. İyi bir şeyler yapmış olduğumu bilmeye ihtiyacım var. Bu arada eşimin boyu 180 cm, benim boyum 163 cm.