Meryem25 öncelikle çok ğeçmiş olaun canım bi anne için en zor durum evladının o halini görüp bişey yapamıyor olmasıdır umarım ki hepimiz bir kez dahi olsa onu yaşamışızdır benimse kızım ilk 2 ay çok sıkıntı çekti anne sütüne ilaveten mama kullandığımız için. Ben çözümü çörek otu yağında buldum biraz açı ama eğer kullanıyorsan gaz damlasıdır agrı kesicidir onun üzerine 6,7 damla damlatıp içir sonrasına bebişin poposuna krem sür ki poposu yaparken acımasın içirdikten sonra karnına elini koy masaj yap sıcak tutsun ayaklarını hareket ettir ben bi kaç sefer bu şekilde yaptım ve kurtuldum bu durumdan ara ara oluyor yine yapıyorum.