Deletedmom896 Sarikuzumalp Zamanında bu fiyata Tofaş doğan alınırdı şimdi oda alınmıyor 😂Erdoğan ıhhhh ıhhhhh
birkizannesi_ Yağa vereceğimiz 10 lira fazlayı hesaplıyoruz sen bize iphone diyosun etme bacı 5 kilo yap olmuş 160 TELE 💃🏻💃🏻
Momyboygirl Katy iPhone 11 den yukarı çıkamayız 😂😂 biz en düşüğünden başlayıp yükselttik eşimle telefonları daha bitti o iş diyoruz 😂😂
Tombikdonerartikcokpahali Bu bilgi çok hoşuma gitti. Teşekkür ederim bende bir 10 15 tane iphone almayı düşünüyordum bunu görünce vazgeçtim.😂