hunilimomm nasıl uğraşıyor bi de onu anlatsanız. Aselsan, aselsan qatar diye marka patent başvurusu yapmış, 250bin dolara ev alana vatandaşlık satıyorsun, tek alana da değil, tüm ailesine, türk telekom yine zamanında Araplara satıldı, adamlar bizim devlet bankamızdan kredi aldı ödemedi hem Telekom gitti hem üstüne para ödedik. Bu mu savaşmak? Hayali bir düşman yaratmışsınız. Kim bu düşman? Amerika mı Almanya mı kim? Madem bu kadar düşman var salak mıyız biz böyle her önümüze gelene ülke toprağını satıyoruz demiyor musunuz?