Merhaba göğüslerim önce yara oldu sonra kahverengi kısmı kıpkırmızı kızardı sağlık ocağı ebesi yanlış emzirmeden oluyor dediği için çok üzerinde durmadım ama doğru emzirdiğimi düşünüyorum yara olduğu için göğüs ucu kullanıyorum yanlış emme şansı yok zaten canım çok yanıyor artık pişik kremi göğüs kremi ayva çekirdeği aklınıza gelicek herşeyi yaptım pazartesi doktora gidicem böyle bi durum yaşayan oldumu olduysa siz neler yaptınız yardımcı olun lütfen ve genel cerrahisine mi yoksa cildiyeye mi gitmeliyim