Evamm001 Kızlar bebeğim bir hafta sonra dört aylık olacak sizce ne zaman oturtturmalıyım Tabii ki de destekli bir şekilde. İnternette her yazana inanmak istemiyorum ama Dört ay diyorlar sizce ne yapmalıyım
MelekSubasi Evamm001 Kendisi oturmak istiyor mu benim ki 4 4.5 aylikken kalkmaya calisiyirdu kisa kisa oturtuyordum.
serebro Evamm001 bebeğin gelişimi ile de alakalı 5 aylıkken çok istekli sürekli kafasını kaldiriyordu destekli oturmaya başladı. 6.5 aylıkken desteksiz oturuyordu
Rubab_Mommy Evamm001 3.5 4 aylikken 3 4 dk lik oturutuyodun destekli tabiki.Kendisi cabaliyodu oturmak istiyodu
Evamm001 Rubab_Mommy Aynen öyle benimkide şu an bu şekilde çokta korkuyorum oturtturmak istemiyorum sizlere sorayım dedim
Katy Evamm001 canım 2,5 3 aylıktan bu yana 15 dk gün içinde oturttum. 4. Ay sag aol döndü. 5. Yuvarlanma emekleme var .6 aya girdik desteksız oturabılıyor
Cicilibicili Evamm001 bebeğin gelişimine bağlı bu aslında. 4 aylıkken kısa kısa kucakta başlamıştım. Kızım da oturma sinyalleri veriyordu zaten