Deniz1407
şöyle 2-3 bucuk ayına kadar kusmalarda zirve yaşadık ve sadece su kısıp sırıl rıklam olmustu bi kere üstü hastaneye gitmiştik gece 1 de.. Hatta kusmaktan boğluyor panıklıyordu bebeğim ve ben. Her mama içiş baştan kusma olayı oldugundan kimse gazını cıkarmak istemiyordu korkudan. Sonra doktor ultrasonla baktı reflü dedi. Reflü maması verdi ve kullandık şaka gibi sabahına bişey kalmadı ve 6. Ayda mamayı kestik 6. Ay a kadarda fazlalıkları agzının kenarından çıkarmak dısında hiç kusmadı. . Şuan 10 aylıgız kusma yok. 🤲Ama asidik bşey yedirsem agzına yemek geliyor midesi hassas oldugundan. O yüzden sizede reflü mamasını kesınlıkle tavsiye ediyorum. Reflü mamasını bugün alıp deneyebilirsiniz. Farkı göreceksiniz.