Bana da gelmiş. İlk 2 dozu hamileyken vurulmuştum seker hastası olduğum için doktorumun yoğun israriyla. Riskli grupta olduğum ve kalabalık bir ortamda calistigim için ben de gerekli gördüm. Ama şimdi bebek doğdu evdeyim hiç yaptirasim yok. Kafam karışık. Aslında cekincem yan etkisi ağır olursa bebeğimle iyi ilgilenememek. İlk ikisinde halsizlik ve kol ağrısı oldu sadece. Ama bilemiyorum