Benim bebegimde 49 günlük yaklaşık 15 gündür sertlesmiyor eskisi gibi. Ama süt gelmeye devam ediyor hatta ara ara fışkırıyor. Hatta belki son 20 gündür olan kilo alımı öncekine göre daha iyi. Doktorum çok sertleşmiş göğüste çoğunlukla on süt olur demişti. Gaz yapıyor kalori olarak düşük. Yağlı süt arkada kalıyor kanallarda ve bebek emdikce geliyor. Önsüt azalmış demek ki sende de güzel doyurucu bir süt geliyor bebeğine