Bizde 2 ay 10 günlüğüz , gece uykumz düzenli çok şükür gece 12 , 1, 2den sabah bazen 8,9 bazen 10 , 11 uyanıyor , karnı doysa da uyku yok , bugün mesela en fazla yarım saat uyudu uyandı hemen. Memede uyuyor yatağına koyunca uyanıyor inşallah kısa zamanda gündüz uykularıda düzene girer. Birde banyo ve dışarı gezmesi güzel rahatlatıyor cidden eve girdğimiz an uyanıyor bizimki.