İlk iki ay neredeyse aç bıraktım kendimi gaz olmasın diye ama nafile aşırı gazlı bebeğim vardı. Sonrasında bıraktım Her şeyi yemeye başladım kimyonla birlikte 4 aylık olduk bugün biz de tamamıyla geçmedi ama hafifledi artık gazımız. Yani ne kadar dikkat edersek edelim olacaksa oluyo bebek gazlı.