15 günlük bir bebek geceleri neden sürekli uyanır, emziriyorum sonra yarım saat uyuyor tekrar uyanıyor mızmızlanıyor sabaha kadar doğru düzgün uyumuyor. Emzik almadı acaba o da etkili mi emzik alsa daha mı iyi olur. Bir de acaba doymuyor mu diyorum yetmiyor mu sütüm, emzirirken hemen uykuya dalıyor biraz uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor bırakıyorum sonra dediğim gibi tekrar uyanıyor. Tam doymadığından mı uyanıyor acaba