Genelde 26 da çalıştırıyorum klimayı gece gündüz açık gündüzleri cam açıp havalandırıyorum biraz bi kaseye su koyuyorum bide havlu ıslatıp bulunduğumuz odaya asıyorum bunlar yeterli mi nem buhar makinası almayı düşünmüştüm ama rahmetli kayınbabama kullandığımız zamanlar doktoru ciğerleri kurutur demişti o yüzden kullanmıyorum sizler napıyorsunuz acaba bide 26 da çalışsada sanki geceleri üşüyor gibi göğsü soğuk oluyor 27 de sıcak oluyor 😏