manicurist birmelekannesiiio ben bu modelleri sevmiyorum açılıp kapanan modeller güzel oluyor koltuk ayarı ayarlanabilen masada otururken alçaklık yükseklik ayarı olanları doktorlarda öneriyor onlardan alıcam
Deletedmom54544 birmelekannesiiio hayırlı olsun çok güzel sağlam duruyor bir de. Katlanıyor bu galiba değil mi