UcuBulunamayanBant 8. Ayında aynı şekilde götürdük atopik dermatit dedi aynı kremi verdi ve 5 gün kullanın sonra bırakın dedi çünkü kortizonlu o krem ve deriyi inceltiyor. Eğer besin alerjisinden kaynaklı ise cildindeki egzama onun için çocuk cildiyeye gösterin mutlaka.
inşallah o krem iyi gelir ama çok kullanmamak lazım hele sizin ki daha ufak.
ben sebamed ve mustela nemlendirici kullanıyorum egzamalı cilt çok kuruyor hangisi olursa olsun bebeğinizin cildini kuruluğuna göre sürekli nemlendirin gerekirse 3-4 saatte bir kuru bölgelere nemlendiri sürün çünkü kurudukça kaşınıyor ve rahatsız ediyor onları. Asla terlemesine izin vermeyin terlerse hemen değiştirin ve bol giydirin olabildiğince kıyafetleri rahat olsun çünkü bu sefer kaşıntıyı ve kuruluğu artırıyor.
hipokort iyi gelmeyince advanten krem kullanmaya basladım haftada 3 kere kadar ve nemlendiriyorum. Şuan bizimki 10,5 aylık kol dirsek sırt ve göğüste çıkıyor genelde.
bide yünlü hırka falan giydirince de rahatsız ediyor sizde gözlemleyin zaten anlarsınız zamanla çok geçmiş olsun.
bu arada günde kaç kere çişli bez alıyorsunuz onu takip edin kilo olarak bana da az geldi sadece anne sütü mü alıyor ?
3 saatte bir çiş yapmalı günlük en az 4 ve üzeri çişli bez oluyor ise doyuyor demektir o zaman 400 gr normal kabul edilir.