Merhaba, 2,5 yaşında bebeğimin agiz cevresinde bu sekil sivilceler oluştu. Once 1 taneydi, o söndü bu ikisi cıktı. Bu aralar hafif yağlı beslendik, belki onunla ilgilidir diye düşünürken babamın zona hastalığı oldugu haberini aldım. Biz de temasliyiz.
Ilgisi olabilir mi?
Bu tarz sivilce yaşayan oladu mu?