Rubab_Mommy Baby01 Altin kolyeler oluyo ya Anne baba ve bebegin ismi yazili olan.Ondan yaptirsin😻Ama bileklikte ola bilir
kubra2608 Baby01 benim annemgil de küpe aldı kaynanamgil çeyrek bileklik yaptırdı büyüyünce taksın diye 😅
Mabelle Baby01 isimli bileklik yada bilezik alsın bilezik rahat olmuyor ama bilekliği varsa diye dedim . Annem iki yaş gününde bilezik alıcak kayınvalidem yine bişey almaz