Kızlar kızıma tadimlara başladım. Ilk önce sebzeleri tattirdigim halde hiç sevmiyo hatta çoğu zaman ogurup kusuyo o kadar özenle sebze çorbaları yapıyorum yok ama onun dışında sade yogurdu meyveli yoğurdu yada içine meyve kattığım her şey en azından biraz olsun yiyo. Tahilli muhallebilerle de fena değil yine 5_10 kaşık gidiyor ama niyeyse sebzelerde hep bi burun kıvırma kusma oluyo napicam. Bugün de yulaf ezmesi şeftali muz karıştırdım verdim ilk önce sever gibiydi sonra onu da kustu . Normalde hiç kusan bi bebek değildi ek gıdaya geçene kadar ama tatsız olan şeylerde genelde kusuyor