Asel_lena_mom Çok çekinerek yazıyorum kuzum , amacım asla seni korkutmak değil. Ne olur beni yanlış anlama hemen evham da yapma . Başıma geldiği için bu konuda hassasım , oğlumun 4 aylıkken sol tarafı sağından farklıydı, bogumlari daha fazlaydı . Doktora sorduğum da bana hemihipertrofi diye bı hastalıktan bahsetti , vücudun bir tarafında ki büyüme hormonlarının düzgün calismamasindan kaynaklı bir hastalık .
Bunun için bizi Hacettepeye sevk ettiler , uzun bı uğraş sonrası sıra bulup gidebildik . Çok şükür ki hiç birşey çıkmadı , kilodan kaynaklı olduğunu söylediler. Sen yinede ihmal etme , bı götür çocuğu diye anlatıyorum .