Merhaba bebeğim 2800 gr doğdu şu an 20 haftalık ve 5500 kg. Pazartesi işe başlıyorum bir ay önce epey süt sağıp depolamıştım. Dün gece yine sağayım dedim ve şok oldum tek göğsümden 10 cc çıktı. Sabah denedim yine aynı. Ama bebeğim son 10 günde 200 gr almış doktor normal dedi. Bir yandan bebeğimde aç görünmüyor. Ama sağınca neredeyse yok gibi. Neden olabilir? Sizce sütüm mü kesiliyor ? Ne yapabilirim? Lütfen yardım çok üzgünüm.