ehlenmomyy Arkadaslar annemin 1 tane zorunlu dersi kaldi mezun olmak icin. Son sinavda secmis ama girmemis 2 kere basarisiz. 3. Sinavda muaf olmasi gerek yabanci dil ders. Kayit yenileyip bu sinava gitmese otomatik basarisiz sayilirmi muaf olurmu?
ehlenmomyy 2prenss_annesieliff_ sinavlar aciklandi bugun zaten cnm. 1 ders muaf olmasi gerek diger sinav online olmuyacakmis sanirim o yuzden sordum calisiyor kendisi
ehlenmomyy dandiniko tesekkur ederim insallah bilen cikar ya bende o sekilde mezun oldum hamileyken kayit yeniledm gidemedm. Butun dersler basarisiz sayilmisti ama cok sey degisti artik o yuzden gitmede diyemiyorum kendisine
ehlenmomyy 2prenss_annesieliff_ yabanci dil online sinavda girememis basarisiz gorunuyor suan ama sinava girilmedide yaziyor
ehlenmomyy pattisanne dönem derslerine girdim baktim bu girmedigi sinavda başarısız görünüyor o yuzden sordum benimde kafam karisti🤦♀️
pattisanne ehlenmomyy ben Açık öğretim lisesi okudum okuldan mezun olabilmek için eğer geçemiyorsanız o dersi 3 defa girip başarısız olmanız gerekiyor ki o dersten muaf olasınız. Yoksa girmeyeyim o sınava muaf olurum demeyin olmuyor çünkü
ehlenmomyy Defne42 @Dido10 biliyorum cnm tek zorunlu dersi kaldi oda yabanci dil. Mezun olacak kredisi tamamlandi. Simdi bu dersten sinava girip Birkere basarisiz olmus 2.de girmedigi icin basarisiz sayilmis 3.dede secip girmese basarisiz olup muaf edilirmi diye sordum 🙈 muaf olursa mezun olacak
ehlenmomyy Defne42 https://www.hizliresim.com/3pegio1 Bundada kayit yeniledi ama yabanci dil girmemis basarisiz gozukuyor yine ayni sekil olsa muaf olur gibi bu sefer
Defne42 ehlenmomyy Basarisiz olması ayrı muaf olması için sınava girmesi gerekiyor eşimde öyle muaf oldu çünkü zorunlu ders olarak kalıyor yoksa ama siz bilirsiniz
Defne42 ehlenmomyy 170 kredi 5 dönem ve zorunlu dersleri geçerse mezun olabilir muaf olabilmesi için de 3 kere girdi yazacak ve başarısız olacak
ehlenmomyy Defne42 anladm cnm tesekkur ederm cok sordum kusura bakma kredisi 183 tamamladi 9 dönem oldu zorunlu yabanci dil kaldi insallah bitirirde kurtulur artik😊