Sabah post gördüm bebelac gold kullanıyoruz normalde 900gram 120 tl ye alıyorduk. İnternette bile 180-200 tl olmuş. Ki daha yeni yıl zammı da bekleniyor. Daha ebebek fiyat güncellememiş ama bazı şubelerde mama yok😒 Sabahın 6sından beri ailemi arayıp mama aldırıyorum🥺 2 paket ebebek online söyledim,babam 4 paket gidip aldı,evde bez stoğum vardı ama babam kendi evleri için bez aldı. Kaşık maması aldım stokladım🤭 Daha da zam gelecek, Allahım herkesin yardımcısı olsun