Ataselim mama sandalyesi, wee baby ikili silikon kaşıklar çok güzel, suluk alabilirsiniz. Suluk kısa bir dönem kullanılıyor sonra pipetli bardağa ya da normal bardağa geçiliyor o yüzden bence pahalı bir şey alma. Ben 20 liraya wee almıştım hiç akıtma sorunu da yok çok rahat kullandık. Bebek kavanozu kesinlikle çok işe yarıyor. Ben 10lu almıştım trendyoldan acayip işini kolaylaştırıyor, yanına püre, irmikli muhallebi aklına ne gelirse koy kavanoza al yanına çok rahat. Onun dışında antin kuntin şeylere boşa para harcama derim. Onlara vereceğin parayla bebene kuzu kıyma alırsın afiyetle yer inşallah 😂😂