Bideesiklikolsun Kizlar ben tıbbi dokümantasyon okuyorum hastane de çalışabilir miyim? Hasta kabul sertifikası falan mi gerekiyor bunun için. Artık iki kişinin çalışması şart oldu başka türlü geçim zor Allah yardımcımız olsun.
Wolverine Bideesiklikolsun Üstte kalsın ama bence calisabilirsin mezun olduktan sonra hastanelerde hasta kabul vs bir çok iş mevcut sana bu bolumden
Annis-ogul Bideesiklikolsun çalışabilirsiniz cnm hicbi evraga gerek yok diplomanın yeterli .başhekim asistanı bile olursun .
Bideesiklikolsun Annis-ogul diplomamı henüz almadim daha birinci sınıfım misal okurken de çalışabilir miyim onu merak ettim
Annis-ogul Bideesiklikolsun hastaneye bağlı cnm .genellikle tecrübe istiyorlar. En kotu veznede calisabilirsin
Keskeuyusamm Olursun canım hiçbir şeye ihtiyacın yok torpilden başka. O bölümü okumadan da yapabilirsin okurken de yapabilirsin