pattisanne merhaba benim kızımda grip burnu hırıl hırıl ediyo önce serum fizyolojik sıkıp ardından otribebeyle günde 3,4 kere çekiyorum yoksa rahatlamıyo ama bugün sümükle karışık az bişey kanda geldi daha çekmeye korkuyorum sadece serum fizyolojik sıkıp bırakıncada o hırıltı geçmiyo mukuslar içerde kalıyo napsam bilemedim siz devam etmişmiydiniz çekmeye 😞