Merhabalar Ağustos’ta bebeğim 6 aylık oluyor ve tatile kuşadasına gideceğiz araba ile bebeğim bazen emiyor bazen emmiyor bu yüzden de sağarak veriyorum iki öğünde mama yiyor bu yüzden biraz kendime sıkıntı yaptım nasıl olacak bu şekilde diye benim gibi anneler varsa ve bunu deneyimlemiş anneler varsa Öneri tavsiye verebilir mi bu konuda ? Teşekkür ederim 😊😊