Sidar Mardin egitim ve arastirma hastanesi ya da kiziltepe devlet hastanesinde sezaryan olan varmi acaba. Dikisler normal dikis mi yoksa lazerlemi yapiyorlar. Hangi doktor yapiyor ilgililer mi. Bilgisi olan var mi acaba