duyguarsddn25 yavaş yavaş tadımlara başlayın ben o dönem başlamıştım. Ama mamaya devam tabi azaltmak doktor kilosunda tehlike görmedikçe azaltın demedikçe olmaz bence.tadım dediğimizde de bir kaşık iki kaşık ya yiyor ya yemiyor daha alışına kadar. yarın öbür gün ayaklanıp daha çok hareketlenicekte üstelik şimdi kilolu gibidir hareketlendikçe farklılaşır belki çok erken değil mi buna karar vermek için evham yapmasanız mı