SelimeliS hulyaaa-123 genetik olabilir 😊 oglumun da tam 1 yaşında çıktı ilk dişi doktorumuz 18 aya kadar çıkmaması normal demisti endişelenmeyin 🥰
Pelloo hulyaaa-123 Korkmayın diş çıkması genetik bir durum anneye veya babaya çekiyor. Benim ki bana çekmiş 6 aylık olmadan çıkmaya başladı
manicurist hulyaaa-123 tiroidlerden dolayı geç çıkar anne yada babada böyle bir sorun varsa çocuğada yansıyor malesef
Linosh hulyaaa-123 genetiktir büyük ihtimal ama yine de bizim doktorumuzun söylediği 1 yaşından sonra çıkmazsa test yapıyorlarmış ne testi bilmiyorum
0znur Anne babanın dişi ne zaman çıktıysa çocuğunda o zamanlar çıkarmış. Gelişimle alakası yok yani 😊
kartopuannesi KucukAdamm ama doktolar düzenli verin diyolar d vitamini ben sürekli veriyorum hergün 8 aylıyız dişimiz yok acaba oyüzden mi
Linosh KucukAdamm hiç alakası yok yanlis bilgi vermeyin. Ben de düzenli kullaniyorum 4 ay 4 günlükken cıktı dişi. Her gün kullanılması gerekiyor
cemreninnannesii KucukAdamm hiç alakası yok yanlış bilgi vermeyin ben d vitamini düzenli verdim atladığım gün olmamıştır 13 aylık 9 dişi var eğer bebek sağlıklıysa genetik olarak geç çıkar
KucukAdamm kartopuannesi dişin geç çıkması çok iyi bişey zaten kuzum , telaş edilecek bir durum değil 😊
Umaybebek kartopuannesi hayır tamamen genetik siz d vitaminini doktorunuzun dediği şekilde vermeye devam edin ❤️
hulyaaa-123 KucukAdamm ne bilim herkes niye çıkmadı diş diyip duruyor bende ondan sıkıntı yapıyorum heralde 🙁
KucukAdamm hulyaaa-123 Erken çıkan diş erken çürür 😊 ağzı sağlığı için geç çıkması daha iyi . Karisanlara bunu söyle sen
KucukAdamm Linosh Yanlış bilgi vermiyorum , doktorlar soyluyor. Araştırın ona göre karşı çıkın , doktordan duymadığım hiç biseyi söylemem ben. Genetik faktorde var içinde. D vitamini kullanan da diye yazmadım kullananinda da diye yazdım .
Linosh KucukAdamm düzenli d vitamini kullananın dişi geç çıkar demişsin. Ben de diyorum ki zaten d vitamini duzenli kullanilmali. Yazılanı anlayabiliyorum
Bogaannesi hulyaaa-123 erken cikan dis erken dokulurmus derler ben cok istedim gec ciksin ama benimkinin sanki acelesi varmis gibi 5 ayda cikardi 😂😂😂