Lavinkusunannesi kullanmadım benim bebeğim de çok uykusuzdu, çünkü herkes kullanmayın falan diye yorumlarda bulunulmuştu isterseniz forum arama kısmında arayıp daha önceki başlıklara bakabilirsiniz, bebişiniz de belki diş çıkardığı için uyumuyordu, bizim ki 6. ayında 1 ay uyumamıştı ilk dişlerinde zor oluyor bebekler için gerçekten