bjkbb Feridekoca ben chiconun suluğunu kullanıyorum bir yıldan fazladır. Akıtmıyor kokusuda yok sadece eğer ucu açıksa çok asaya doğru sallanirsa damla şeklinde ucundan su geliyor onun dışında öyle düşünce falan akıtması yok sapasağlam
efelim Feridekoca nuk çok güzel pipetli olan pipet kullanmaya basladık başlayalı onj kullanıyoruz koku yok akıtmada olmuyor ama devirip bastırırsa ucunu anca
Feridekoca Zynp_23 avent pieptlu olan i kyllaniyoduk ucu yırtıldı ucu tek satilmiyo ondan yenisini alalim dedim 29 aylik kizim çelik te olur farketmez var mi memnun kaldiginiz
Zynp_23 Feridekoca anladim.Buyukmus cocugunuz bbce almışken celik suluk alin pipetli.ben e ebebkten baby plus celik termos almıştım 100 liraya suan ne kdr bilmiyorum ama cidden cok kaliteli akitma kokutma yok yani.Oneririm tercih edebilirsiniz
bjkbb Feridekoca yanlız tek bir sıkıntısı var ucu tekli satılmıyor siteye mail atmak gerekiyo yenisini almak için. Yani ben bulamadm tekli ucunu