iclal_00 oğlumda 5 aylıkken west sendromu infantil spazm şeklinde aniden nöbet başladı, Adana başkent hastanesinde İlknur Erol’a gittik, süt çağı epilepsisi olduğu iÇin erken teşhis ve tedavinin önemli olduğu söylendi, 10 gün hastanede yattık, 1 ay içinde nöbetleri durdu, ilk zaman kortizon iğnesi ile beraber 3 tane epilepsi ilacı kullanıyorduk, şu an çok şükür tek ilaçla devam ediyoruz, 1 senedir nöbet yok, aldığı ilaçlar gelişimi biraz baskıladı, hipotoniye neden oldu, geç oturdu geç emekledi geç sıraladı, ama yoğun fizik tedavi ve ergo terapi ile yaşıtları yakalamaya başladık gibi. Bu ay sonu 18 aylık olacak.