Merhabalar anneler :)
bebeğim 2 aylık bu gaz yapan yemediğimiz yiyecekleri ne zaman yemeye başlıyoruz😭😭😭, canım çok kola istiyor , brokoli karnabahar mercimek çorbası köftesi kuru fasulye filan . Bebeğim baya gazlı bi bebek o yüzden yiyemiyoruz da ama bunun belli bi süresi var mi ? En çokta kolayı özledim böyle 1 lt kolayı tek başıma içerim o derece 😁😁😁😁