Kızlar merhaba 5 aylık kızım idrar yolu enfeksiyonu olmus persembe günü antibiyotik surup vermeye basladım sabah aksam doktorumuzun recetesiyle tabi bezini sık değiştiriyorum suan temiz tutmaya calsııyorum pazartesi bi böbreğine bakılcak umarım kısa sürede gecer yasayanlar varmı acaba