zeynepsi benim oğlumda o aylardayken ıkınıyordu ama kakadan dolayı değil gazını çıkaramadığı için ıkınıyordu başlarda bende kaka yapamıyor sanıyordum ama gazdan yapıyormuş 3 aydan sonra gaz problemi bitince rahatladık biz kaka yapmamaya gelince bizimkide bazen 10 bazen 7 bazen 5 bazende her gün yapıyordu inanın hiç belli olmuyor katı yapmadığı sürece kabızlık problemi yoktur bu arada geçmiş olsun hiç dertler bitmiyo🤷♀️