Merhaba kızlar. Oğlum 12 gün sonra ek gıdaya başlayacak o yüzden artık alışveriş yapmam gerekiyor. Kullanıpta memnun olduğunuz mama sandalyesi var mı? Hafif olmasını istemiyorum aşağı doğru eğildiğinde düşme durumu falan olmasın diye. Şimdiden teşekkür ederim♥️