gulcemoms Burcu60 Abdullah Sarıya gitmişti çoğu arkadaşım memnun kaldılar ben gittim beğenmedim kendisini hayat hastanesinde Ahmet Barışçıl beydi doktorum çok memnundum ilgisinden