569767 Kızlar kan damlasi neler kullaniyosunuz sağlık ocağının verdigini kullanıp memnun kalan varmı?
Buuseg 569767 bende memnun değilim oğlum hiç sevmiyor hemen kusuyor ve kıyafetleri lekeleniyor😔 7aylık olmak üzere..
Tortilla_ Ben kullandım il. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Paraben var deniliyor genelde başka bir kan damlası öneriyor doktorlar. Ama bizim doktorumuz devam et sakıncası yok demişti
569767 Tortilla_ bende yeni başladım sayılır ama 2 gündür kakasini yapmadı bugünde katı bi dışkı yapmıştı kabız yapmasından korkuyorum 😐
Tortilla_ 569767 kan damlaları bildiğim kadarıyla gaz ve kabizlik yapıyor. Bizde yapmadı. Eğer düzelme olmazsa en kısa zamanda değiştirin
PamirVefa Dişlerde sarılık yaptığını duydum bn sidefer e başladım içinde paraben içermiyor bebek için çok önemli araştır canım
Winner Dişlerde kararma yapıyor. Onu direk çöpe atın , hiçbir faydası yok. Ayrıca kabızlık , huzursuzluk yapıyor. Doğal içerikli önereceğim isterseniz
Winner Winner Sidefer öneririm. Eczanede gidip direk alabilirsiniz. Özele giriyor zaten bu. Recetesiz
gmzaknc Mrvhtp81 1 damla verilmiyor ki sağlık ocağının verdiği kilosuna göre veriliyor benim kızım 9 aylık 7 kilo 7 damla veriyoruz
gmzaknc 569767 bi sıkıntı aşamadık doktorumuz eczaneden aldığın damla ile içeriği aynı boşuna para verme demişti bize bizde buna geçtik tekrar.. ferrum kullanıyorduk