8 ay 12 günlük bebeğim ek gıda sürecinde başladığımızda çok güzeldi herşey. Tadimlari yaptık normal sürece geçtik sıkıntı yaşamadık ama 1 haftadır hiç birşey yeniyor herşeye kafa çeviriyor. Sevdiği iki çorba var tarhana ve yoğurt çorbası onları yapıyorum aç kalmasin diye ama onlarında yemiyor artık çok sıkıldım neden böyle yapabilir ne yapmam lazım ac kalmasi canımı sıkıyor. Anne sütü alıyor onlada nereye kadar ilerlicek böyle yinede biseyler yemesi değil mi offf çok zormuş yemeyen bebek 😞😞